Bakkerij Vollens

webdesigner sico  Portfolio | www.bakkerijvollens.be | Informatieve website | 6 pagina's | sinds 2014 update in 2021

webdesign en seo bakkerij vollens

Bakkerij Vollens - Warme bakker Kapellen

DE website van Bakkerij Vollens is een 6 pagina informatieve website. Het accent ligt op een warme ambachtelijke bakkerij met zelf gebakken brood en aanverwanten. De website is een mooie basiswebsite. De intro heeft een full-width responsive afbeelding. Je krijgt als bezoeker meteen de broodsfeer, door een schermvullende foto van het broodrek te tonen.

Bij webdesign krijg je van "nieuwe" bezoekers maar een beperkte tijd. En raar maar waar, op smartphone krijg je nog minder tijd, alhoewel net daar niet altijd een optimale verbinding is met het internet. Na 3 seconden moet er iets bewegen, iets te zien zijn op het beeldscherm. Na 5 seconden moet je weten waarover dat deze website gaat. Is er na 8 seconden nog niets te zien dan is de helft van de bezoekers weg. Het technische aspect van een website, en dat begint bij een goede hosting, is van fundamenteel belang. Pas dus op met budgethostings. En de snelheid of de snelheid van de downloadbaarheid is ondertussen een rankingsfactor geworden voor de seo. Een klassieke fout is dat mensen foto's van hun peperdure smartphone rechtstreeks in hun website plaatsen. Want zo doen ze het ook wanneer ze het delen op sociale media. Die foto's zijn dan algauw 4, 5, 6 mb groot. En als je dan veel van die foto's plaatst van die omvang. Dan wordt uw pagina veel groter in volume waardoor er een vertraging ontstaat. Er zijn dan wel technieken zoals lazy loading, d.w.z. dat de afbeeldingen worden geladen op het moment dat dat deel van de pagina bekeken wordt. Dat helpt, maar de juiste insteek is om je webpagina's technisch zo klein mogelijk te houden met de best mogelijke kwaliteit. In webdesign moet je altijd naar een evenwicht zoeken.

Terug naar Bakkerij Vollens de beste warme bakker in de regio Kapellen. De website is goed leesbaar. Hoofdzakelijk witte achtergronden met soms wat subtiel grijs om de rijen duidelijker van elkaar te scheiden. De hoofdkleuren zijn de broodkleuren, bruin, goudbruin, beige ... enz. De navigatie is zeer gebruiksvriendelijk navigatie. In het menu staat ook SHOP in kleur in een iets duidelijker lettertype. Dit geeft een link naar een shopsysteem waar de broodproducten kunnen worden besteld. De link wordt geopend in een nieuw tabblad in de browser zodanig dat de echte website eveneens zichtbaar blijft.

Contactgegevens en logo's zijn aanwezig in de voetbalk, voor betere conversie. De website is als een reklamefolder, een flyer, over de bakkerij. Het evenwicht tussen afbeeldingen en tekst is perfect en er werden ook filmpjes toegevoegd over de warme bakkers, die ook volledig responsive reageren. Zelfs tijdens het afspelen.

SEO Inbegrepen gratis basis SEO: staat de website op zijn domeinnaam op de 1ste pagina? JA en op positie nr 1.
De website van Bakkerij Vollens staat op nr 1 in Google.be (positie in Google) met de volgende zoektermen: bakkerij vollens, bakker vollens, bakker kapellen, bakkerij kapellen, warme bakker kapellen, warme bakker, bakkerij Sam Vollens, ...

Bakkerij Vollens website

website bakkerij vollens

 

Bakkerij Vollens website vorige versie

website bakkerij vollens